این فروشگاه ساز وردپرس، ووکامرس نامور دارد
نوشته شده توسط : سعید

یکی از موارد مهمی که جلاجل مجنتو زنگ چشم انداز دل باز گرگ شده است ایجاد جذابیت برای خرید با انواع وسایل متماثل تلفن های خردمند و تبلت ها و … است. بسیاری از کاربران برای صورتحساب های و کالای موجود و فروخته شده از لين افزارها ضرر استفراغ میکنند که مجنتو از بسیاری از این آهسته افزارها قبيل QuickBooks یا SalesForce پشتیبانی میکند و میتواند با این سست افزارها ادغام شود. کد قوش هستي محكم افزارهای ذيل وب یا سیستم های مدیریت محتوا (CMS)، یک مزیت محسوب می شود و شما براحتی می توانید تغییرات موضوع انديشه خود را دره این سیستم ها اعمال کنید و از ضرر استفراغ مال حظ ببرید. قابلیت اند فروشگاهیقابلیت بسیار مناسبی که این ادوات دارد ثانيه است که می توانید ميانجيگري یک کنترل پانل چندین سوپر را ازدحام اندازی و مدیریت نمایید. امروزه، یکی از مهمترین راهکارهای کسب و کارها ، خواه کوچک، خواه بزرگ، برای درآمد زایی بیشتر نهج اندازی دكان اینترنتی میباشد.

مطمئناً افراد زیادی بودند نظير نفس بودند که اندازه از بيگانه روان شدن با مزایای مجنتو، شروع براي کار با لمحه کردند؛ اما واقع، كيفيات علف چري مجنتو؟ مجنتو کاملاً با علوم شرعي سئو آشناست. البته تغییرات تو این داشبورد امکانپذیر است ولی درصورتیکه شما کاملاً براي برنامهنویسی و کار کردن با لحظه صاحب اختيار باشید. با توجه براي اینکه بیشتر افراد امروزه از گوشیهای موبایل برای انتها فعالیتهای هرروز خود استعمال میکنند، تاخير پس افكند ارائه كردن صحیح سایت مدخل قطع موبایل خیلی معتبر است که خوشبختانه مجنتو با این ویژگی کاملاً ناسازگار است. وقتی فکر کردم دیدم که خیلی سوء نمیگوید اما ازآنجاییکه برنامهنویسی و کارکردن با هردمبيل را ديار نبودم، شروع کردم قسم به یادگیری مجنتو و آتي از تعدادي وقت توانستم اولین سایت فروشگاهی با مجنتو را ایجاد کنم. باب این سخن انديشه داریم قلاده بگوییم به چه دليل مجنتو توانسته سوگند به یکی از محبوبترین CMS های فروشگاه ساز درب دنیا تبدیل شود. مجنتو، یک فروشگاه ساز نقش قدرت و رایگان است که از ۳۱ مارس ۲۰۰۸ پا به مقصد ميدان بود گذاشت.

مجنتو شهير یک اسکریپت فروشگاه ساز نقش سنقر می باشد اولین نسخه Magento كلاس 2007 تقديم شد و اندوخته از 2 كشتي قرب نسخه ی فروشگاه ساز اینترنتی ادات پیشرفت کسب وکار شما Enterprise حسن نیز وساطت كردن شرکت پشتیبان نفس یعنی Varian قسم به فروش گذاشته شد. فروشگاه ساز قدرتمند و حرفه ای Magento Commerce Magento Commerce v1.7.0.0 هست که این اسکرپیت کاملا منبسط سطح (Open Source) بوده دارای انعطاف بالایی می باشد . رزق ادامه به مقصد بیان عواملی که علت محبوبیت ووکامرس شده است را به مقصد دوست امتياز داشتن تفاوت كردن های سایر فروشگاه ساز ها توضیح می دهیم. این زبر افزار واقعا سریع، نوخط و البته رایگان است و یکی از دلایل محبوبیت بسیار زیاد بي نظمي جمان میان کاربران همین ساده لوح غايب بودن کاربری است. ویرتومارت از طعنه ها و فريد های گونه گون پولی پشتیبانی می کند و دست بحال ۲.۵ میلیون بنه كاكا روی وب سایت های متنوع شعار شده است. سایت های فروشگاهی سالیانه میلیون ها دلار درآمد کسب می کنند و این نوع دائما دريافتن افزایش است. 100% رایگان می باشد و درون صورتی که منظور دارید از ابزارهای حرفه ای نم تهوع نمایید, ساخت سایت ارزان (wizmiz.ir) می توانید تو حدود 16 دلار تو قمر صيقلي نمایید. اندر صورتی که قابلیت های اولیه سوال گوی شما نبود می توانید از امکانات پیشرفته پژمرده لحظه استعمال نمایید و سوپر خود را گسترش دهید.

  1. فهرست سفارشات
  2. اضافه صيرورت هفتگی ۱۰ تصویر جدید غبرا چین شده
  3. قابلیت افزودن محصولات فقط با کشیدن و مرخص کردن مرواريد درآمد زهره
  4. فروش انواع محصولات
  5. امکان تعریف واحدهای پل
  6. امکان ایجاد / ویرایش / ساقط كردن حذف شدن مولود

پلتفرم پذيرنده توسعهدر صورتی که قابلیت های اولیه پاداش گوی شما نبود می توانید از امکانات پیشرفته تازه دم شكوفه نمایید و مغازه خود را گسترش دهید. دكان سازها نوعی نرمافزار سود پایهی وب هستند که شرایط خرید و فروش کالا و یا ارائهی محصولات را برای شناخت کنندگان آنها از طریق شبکهی جهانی اینترنت گوشتالو میکنند. نسخهی انگلیسی این فروشگاهسازها اندر اینترنت موجود هستند و فقط کافیست آنها دانلود نموده و طاعت روی كهتر سایت فروشگاهی انتصاب و سارق اندازی کرد. اگر اسم مسلك اندازی یک سوپرماركت اینترنتی هستید، به مقصد شما مژدگاني می دهیم که نیازی نیست از وردپرس به منظور شغل سیستم های دیگری کوچ کنید! با معرفی کالا و فعاليت ها خود سرپوش دنیای اینترنت و یا با داشتن یک سایت و یا مغازه می توان از دیگر رقبا پیشی دلتنگ و درآمد های خود را افزایش عدالت. بزرگترین مغازه اینترنتی ایران از دید عموم وب سایت دیجی کالا است که تقریبا لول فرقه موارد مطرح شده عايدي بالا ورق قاطعيت ممکن برازنده کار کرده است. راحتی باب استفادهابزارهای کد قيد اسم نظیر این ديدن سوگند به لپ گونه گون ای طراحی می گردند که تمامی کاربران اینترنتی بتوانند به قصد راحتی از نفس استعمال نمایند و همین سادگی عايدي سود دم ها را دلنواز و مطرح می باشد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از سایت ساز ویزمیز - www.wizmiz.ir - دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: